Designer Cupcakes

Alice in Cakeland, toevallig kwam ik haar tegen op twitter door een retweet. Het onderwerp was designer cupcakes. Wat grappig dacht ik. Dit moet ik zien. Dus thuis ging ik snel achter mijn laptop zitten en klikte ik de link aan die ik inmiddels naar mijn Hotmail had gemaild.

Een site met overheerlijke cupcakes..Tenminste ze zien er overheerlijk uit, ik heb ze nog niet geproefd. Maar Wendy (aka Wenvers van www.lushiousbeautytalk.nl) heeft ze al wel geproefd want er zat een cupcake in haar goodiebag van de AIFW. En de cupcake smaakte heerlijk volgens haar.

 

Nou ik ben ook heeeeeel benieuwd en het goede nieuws is dat ze een winkel openen in augustus op de van Oldenbarneveltstraat 117 te Rotterdam. Ik ben benieuwd wanneer ze precies openen, want dan ga ik meteen langs om de cupcakes uit te proberen. Kijk zelf maar eens op de site http://www.aliceincakeland.com . En custom cupcakes behoren tot de mogelijkheden….

Oh en de designer cupcakes zijn er voor een limited period:

Lemon Vuitton = moist vanilla cake with airy lemon icing

Oscar de la Raspberry = fluffy chocolate cake with creamy raspberry icing

CocoNUT Chanel = fluffy chocolate cake with creamy coconut icing

Queen “B” = moist vanilla cake with fluffy orange icing

Jean Paul Pineapple = moist vanilla cake with fluffy pineapple icing

Het water loopt in mijn mond…Ik wil een cupcake..

Oh en het allermooiste ze hebben ook workshops!! Zaterdag 11 september 2010 hebben ze een Lady Gaga versier cupcake workshop..Dus heb je interesse meld je aan!!! Stuur een mail naar info@aliceincakeland.nl .

Alle foto’s zijn van Alice in Cakeland.

Leave a Reply

