Monki opent 26 augustus in de Kalverstraat UPDATE

Ok ik moet dit persbericht plaatsen en helaas heb ik gewoon geen tijd om het aan te passen en tegelijkertijd ben ik zooooooo excited!!! Deze winkel ga ik zeker bezoeken. Een aantal fashion bloggers zijn er al geweest en de foto’s die ik van hun kleding heb gezien maakt mij al heel enthousiast…

Het hippe Zweedse streetwearconcept Monki opent op 26 augustus (UPDATE is nu verschoven naar 27 augustus) de eerste winkel in Amsterdam. De winkel komt in de Kalverstraat, in het voormalige pand van Bendorff Mode, tussen Men at Work en de Mexx Lifestyle Store.

Het is de bedoeling dat Monki op termijn in meerdere winkels in Nederland verkrijgbaar zal zijn.

Al eerder dit jaar werd gemeld dat Monki dit najaar de eerste winkel in Nederland zou gaan openen, maar inmiddels zijn de exacte locatie en de openingsdatum bekend. Op 26 augustus opent de Monki winkel in de Amsterdamse Kalverstraat met een uitgebreid feestje. Monki had tot nu toe alleen winkels in Scandinavië, maar is dit jaar begonnen met twee winkels in Duitsland en nu dus één in Nederland.

Monki verkoopt hippe kleding voor jonge meiden, een mix van Japanse streetwear en cleane Scandinavische mode. Het Zweedse concept is onderdeel van H&M, dat in 2008 een meerderheidsbelang in het moederbedrijf nam en flink wil expanderen in het buitenland.

www.textilia.nl

One response to “Monki opent 26 augustus in de Kalverstraat UPDATE

Leave a Reply

