Update afvallen

Het is weer even geleden dat ik een update heb geplaatst over mijn afvalrace. Vorige week ben ik weer een kilo kwijtgeraakt en vandaag ben ik weer 2 ons kwijt. Afgelopen week heb ik een beetje erg gezondigd maar toch ben ik 2 ons kwijt. En dat had ik dus echt niet verwacht!!

Maar ik ben er wel erg blij mee want dit stimuleert me ontzettend en ik ben inmiddels in totaal al 6,8 kilo kwijt. Maar ik heb nog wat kilo’s voor de boeg die eraf moeten. Wat ik probeer is zo gezond mogelijk te eten en zoveel mogelijk te bewegen zonder te overdrijven. Ik fiets zo goed als elke dag naar werk en ik ben ook flink bezig met buikspieroefeningen. Ach ik doe mijn best en ik ben op de goede weg en ik hou het vol. Ik zal heel blij zijn als ik in mijn oude spijkerbroeken pas. Dat is al een doel op zich. Al denk ik dat daarna de echte uitdaging komt, op gewicht blijven.

4 responses to “Update afvallen

  1. Knap van je ! En ga zo door zou ik zeggen. Het lastigst lijkt me idd om op gewicht te blijven als je eenmaal bent afgevallen. De verleiding is dan natuurlijk erg groot om terug te vallen naar oude eetgewoontes.
    Succes !

  2. Goed gedaan, af en toe zondigen is helemaal niet zo erg, zo hou je het juist vol😀
    Ik denk dat afvallen niet lukt als je tijdelijk je eetpatroon aanpast. Ik ben overtuigd dat dat je pas lukt als je je hele manier van eten omgooit, en dan ook permanent! Leer jezelf anders met eten om te gaan en anders te eten en snoepen, dan hou je dat gewicht er ook makkelijk van af. Als je na je afvalperiode weer hetzelfde eetpatroon aanneemt als voorheen, dan zit dat gewicht er ook zo weer aan.

    • THANXX. ja je moet af en toe kunnen zondigen!! Maar ik ben wel bezig mijn voedingspatroon aan te passen…Maar op deze manier gaat het misschien wat langzamer dat maakt niet uit zolang het resultaat maar blijvend is🙂 Tenminste dat probeer ik!

Leave a Reply

