Want to walk in my shoes?

Ik snap helemaal waarom mensen een schoenen fetish hebben. Ik bedoel ik kan echt niet op die torenhoge hakken lopen al doe ik soms wel een poging maar het staat zo mooi. En deze killer heels hebben een stoere en een hele vrouwelijke uitstraling. Als ik erop kon lopen, en aan de ene kant ben ik blij dat ik er niet op kan lopen, dan zou ik ze zeker kopen… Deze schoenen hebben ook een architectonisch tintje maar bovenal hebben ze een heel hoog hebben gehalte.. Misschien is het ook wel heel erg handig als ik de ontwerper erbij vermeld. De ontwerper is Raphael Young en dit zijn een paar schoenen van zijn herfst/winter collectie 2010.  Naast schoenen gaat hij nu ook kleding ontwerpen. Ik had eigenlijk nog niet eerder van deze ontwerper gehoord maar ik moet zeggen dat ik hem wel in de gaten ga houden. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn aanstaande kledingcollectie.

http://www.highsnobette.com

One response to “Want to walk in my shoes?

  1. Ik heb hetzelfde; het staat iedereen zo mooi, en zo’n paar hakjes kan me er ook ineens een beetje langer later uitzien, haha : ) maar ik kan er niet op lopen (heel soms wel, maar meestal niet) dus zwerf ik een beetje rond met mijn propere witte allstars of ballerinaatjes,
    die volgens mij wel veel meer steun bieden :-p
    Ik zou wel iemand willen hebben die mij persoonlijke les wil geven, zodat ik haar levenslang dankbaar ben, haha🙂
    Tegenwoordig vind ik designer-pumps niet zo mooi, maar deze vallen eigenlijk wel goed mee🙂
    Allez ja, ik zou er mee op straat durven te gaan, als ik het zo mag verwoorden ;p
    Xoxo Yasemin

Leave a Reply

