Too busy for my own good

Jeetje wat een drukke week heb ik achter de rug. We hadden besloten om een nieuwe vloer te leggen met alle gevolgen van dien. Want eerst moest de oude vloer eruit en hadden we een stylisch verantwoord betonnen vloertje voor een weekje. Naast een nieuwe vloer bedachten we dat we de muren ook wel konden verven.. Maarja mijn vriend en ik werken allebei fulltime dus moesten we een aantal dingen na werk en in het weekend doen.. En dan kom je erachter dat het veel meer werk is dan je gedacht had. Afgelopen donderdag had ik een niet-werkdag en een vriend van ons ging de vloer leggen.

Voordat hij eindelijk aan de gang kon met het leggen moesten we toch nog het een en ander verzetten. Had ik al gezegd dat we een laminaatvloer gingen leggen..Nee volgens mij niet. In ieder geval zou het mooier zijn om de vloer door te trekken naar de gang. Alleen in de gang lag nog oud laminaat en dat moest er ook uit en daarnaast is mijn huis niet recht. Ik heb een appartement in een bocht zeg maar. Oftewel een flinke uitdaging voor de vriend die het ging leggen. Het is helemaal goed gekomen, we moeten nu nog de plinten leggen en 1 muur moet nog geschilderd worden maar het is een hoop werk. Ik was dan ook helemaal kapot…Tja afval moet weer naar het grofvuil etc. etc. Maar denk niet dat mijn huisje nu af is…Er moet nog heel wat gebeuren dus ik ga nu elk weekend iets doen verven, schuren, opruimen en uitzoeken en dan van de woonkamer naar de gang werken en dan naar de bovenverdieping…Ja een leuk project…

Wat wel heel grappig is dat we nu veel meer ruimte lijken te hebben en het is nog best vreemd om zo’n nieuwe vloer te hebben. Ik ben er ontzettend blij mee en ik ben de vriend die het heeft gelegd ook heel dankbaar.  Want die donderdag was het nog niet helemaal af en hij is vrijdagochtend nog langs geweest om de rest af te maken. Echt een lieverd!!

Enne hieronder zie je een stukje nieuwe vloer….

2 responses to “Too busy for my own good

  1. Mooie vloer ! En sterkte verder, wat is het toch een werk he. Maar je moet goed voor ogen houden
    hoe het uiteindelijk zal worden, dan is het misschien minder erg😉

Leave a Reply

