My new Vans are off the wall…………

Op 31 juli (laatste dag van de SOLDEN)  ben ik naar Antwerpen gegaan met vriendinnen, lekker shoppen en genieten van de stad.. Ik heb er een heerlijke dag gehad en ik zal binnenkort mijn aankoopjes laten zien. Maar ik wist dus niet dat ze daar een Vans store hebben..Ik zag dus allemaal mensen met Vans tassen…Baal baal want I love Vans… Ik kwam ook 2 Nederlandse meisjes tegen en die gaven dus ook aan dat ze daar 70% korting gaven ook op schoenen..Ten baalde ik nog meer…Ach wellicht hadden ze mijn maat niet..De volgende keer ga ik dus echt op zoek naar de Vans en Adidas store in Antwerpen..Laat ik het nog beter zeggen de volgende keer weet ik gewoon waar ze zitten. Een aantal dagen later keek ik op ILFN en daar lieten ze een paar Vans zien in het blauw te koop online bij Men at Work..Dus ik ging eens rondsnuffelen op de site want die kleur blauw vond ik helemaal niets maar misschien hadden ze nog wel andere kleurtjes. En ja hoor een paar zwarte Vans classic mid high in mijn maat en voor maar 30 euro. Ik kon me niet beheersen en heb ze bestel en van de week kwamen ze binnen. De volgende dag heb ik ze meteen aangetrokken in de combi grijs jurkje met zwart vestje en zwarte leggins…En ik zal ze ook aan jullie showen…Mijn nieuwe Vans 1-2-3 voila:

Leave a Reply

