Monki see Monki do

Inmiddels is er definitief bekend gemaakt wanneer Monki opent. Ik gaf al eerder aan dat dat 26 augustus aanstaande zou zijn maar dat is nu 27 augustus geworden. Monki opent haar winkel in de Amsterdamse Kalverstraat.  De winkel heeft een oppervlakte van 290 vierkante meter. Monki had tot nu toe alleen winkels in Scandinavië, maar is dit jaar begonnen met twee winkels in Duitsland en nu dus één in Nederland. Ik kan niet wachten tot de opening. Ik houd wel van het streetwearconcept en ik kan niet wacten om de collecties te zien. Stiekem hoop ik dat het ooit ook online te koop zal zijn als onderdeel van de H&M website.. Maar om je alvast een idee te geven hoe de winkel eruit gaat zien check dan de foto’s!! Ziet er goed uit zeg!!

www.textilia.nl

www.textilia.nl

Leave a Reply

