To do run run to do run run…

Al een flinke tijd ben ik niet meer fanatiek aan het hardlopen. Beter gezegd de laatste tijd kwam er helemaal niets van. Ok ik fiets naar mijn werk maar dat is niet echt een uitdaging..Hmm dat zeg ik nu wel maar de Erasmusbrug met flinke tegenwind is echt wel een uitdaging..Maarja dat komt niet heel vaak voor.

Terug naar het hardlopen. Gisteren (zaterdag 14 augustus)  heb ik mijn loopschoenen weer tevoorschijn gehaald en ik ben weer gaan rennen. Omdat ik er al weer zo lang uit ben ging ik een half uurtje lopen. Ik moet zeggen dat het wel te doen was, ik ga het niet over het looptempo hebben, dat was wel een beetje bedroefend en de afstand, tja als het looptempo al niet te hoog was.. Maar ik vond het wel lekker. Koptelefoon op en gaan…Ja,  ik moet echt muziek op hebben dat geeft mij extra stimulans. Maar vandaag heb ik toch last van spierpijn in mijn bovenbenen…Misschien iets te enthousiast geweest. Het gekke is ik was vergeten wat voor een gevoel het lopen geeft, een soort van kick geeft het. Zoiets van dat heb je toch maar weer ff gefixt.. Ik kan het niet goed beschrijven, maar ik denk dat andere lopers dat gevoel goed kennen.

Dus gisteren heb ik meteen mijn ipod weer opgeladen en ik ben klaar voor de volgende loop.

En vol goede moed begon ik vandaag (zondag 15 augustus) aan mijn tweede loop. En het ging aardig, wooral omdat ik toch wel spierpijn heb en een beetje stijf ben. Maar muziek op en genieten van de omgeving en het heerlijke weer. Toch weer een half uurtje gelopen. Gaat goed zo en nu weer volhouden.. Al heb ik de rest van de dag wel spierpijn au au au au..Maar het was het waard!!

Leave a Reply

