25 questions, I got TAGGED…

Vandaag ben ik voor de eerste keer getagged en wel door Mandy aka Menie van http://createyourownbeauty.blogspot.com.

Wat is de bedoeling? Ik “moet” dus 25 vragen beantwoorden en dan iemand anders taggen….

1. Do you have any pets?
Ja ik heb 3 katten en vissen. De oudste kat heet Snowy en is een pers. Hij is doof maar luistert beter dan de andere twee. Dan hebben we Thunder, hij is groot en een beetje dik. En de jongste heet Jessie en zij is de enige dame. We hebben haar vorig jaar door toeval gekregen. Iemand had een doos met twee kittens in het bos gevonden en wij hebben geen moment getwijfeld en haar in huis genomen. De andere kitten had ook een goed huisje gevonden.
 
2. Name 3 things that are physically close to you.
Mijn telefoon, mijn bril en mijn fototoestel.
 
3. What’s the weather like right now?
Zon en wolken maar gelukkig droog.
 
4. Do you drive? If so have you crashed?
Nee, ik ga juist aankomende woensdag weer met lessen beginnen. Ik ben twee keer gezakt en had er even geen zin meer in. Nu weer wel dus. Maar met lessen wel een bijna aanrijding gehad en nee was niet mijn fout, maar was er wel van geschrokken.
 
5. What time did you wake up this morning?
Ik werd om 08.00 uur wakker maar ben nog even in bed blijven liggen.
 
6. When was the last time you showered?
Vanochtend.
 
7. What was the last movie you saw?
The prince of Persia. Een leuke en vermakelijke film…
 
8. What does your last text message say?
Hmmmm geen idee ga zo eens kijken..Ehmm telt Whatsapp ook mee?? Vast wel denk ik. Ok tot dan. Groetjes Is mijn laatste sms.
 
9. What’s your ringtone?
Standaard Blackberry geluidje of hij staat op stil en tril. Vooral stil en tril is favoriet bij mij.
 
10. Have you ever been to a different country?
Ja, naar Belgie, Duitsland, UK, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italie, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Egypte en Thailand.
 
11. Do you like sushi?
I love sushi. Afgelopen weekend zijn we nog sushi gaan eten mmmmmmm. Ik krijg alweer trek als ik eraan denk.
 
12. Where do you buy your groceries?
 Verschillend maar het liefste ga ik naar de AH maar ik kom ook bij Lidl en Bas van der Heijden en soms Jumbo.
 
13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Nee heb ik niet nodig, ik heb geen slaapproblemen.
 
14. How many siblings do you have?
Ik heb een broertje en twee stiefzusjes.
 
15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Laptop.
 
16. How old will you be turning on your next birthday?
OMG moet ik dat echt zeggen..Als ik het lees klinkt het zo oud maar ik word alweer 33 jaartjes oud…Oud wijf ben ik hahahaha..
 
17. Do you wear contacts or glasses?
Ik draag ze allebei. De ene dag draag ik mijn bril en de andee dag mijn lenzen. Ik ben pas begonnnen met lenzen dus moet er nog wel een beetje aan wennen.
 
18. Do you color your hair?
Ja onlangs heb ik mijn haar iets lichter gemaakt maar dat ging niet helemaal goed omdat ik een half jaar geleden henna heb gebruikt en henna moet eruit groeien.
 
19. Tell me something you are planning to do today.
Mijn plan voor vandaag was een beetje op tijd opstaan, beetje internetten, hardlopen, huisje opruimen, naar het stadskantoor voor een uitreksel van het GBA voor onze nieuwe auto..En verder hopelijk wat foto’s maken van mijn recente aankopen voor mijn blogje. Ennn ik heb bijna alles ook gedaan moet alleen nog wat meer foto’s maken.
 
20. When was the last time you cried?
Ehmm kan ik me niet herinneren wanneer het precies was maar volgens mij was het bij een Amerikaans programma waar ze een nieuw huis bouwen. Ik was zo ontroerd door de dankbaarheid van de mensen en hoeveel deze mensen voor hun medemens doen.
 
21. What is your perfect pizza topping?
Dat is tonijn met ansjovis, extra kaas, champignons en uien. mmmmmmmmmmm.. Of met geitenkaas en paprika en tomaatjes. Heerlijk.
 
22. Which do you prefer hamburgers or cheeseburgers?
Ik ben niet echt een liefhebber van beiden maar dan kies ik voor de hamburger.
 
23. Have you ever had an all-nighter?
Ohhhh jaaaaaaa, best wel vaak eigenlijk…Nu niet meer, maar een vriendin en ik gingen wel eens gewoon door. Dus stappen thuiskomen weer douchen en dan naar de stad ofzo..Maar halverwege de dag was ik dan toch kapot hoor. Leuke vraag daar heb ik al lang niet meer aan teruggedacht. Want na het stappen gingen we dan ook nog wel eens muziek luisteren en meebleren…Vooral de muziek van Dirty Dancing was heel populair hahahaha.
 
24. What is your eye color?
Blauw/grijs. De ene keer meer blauw en de andere keer meer grijs.
 
25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?
Ik hoop het. Ik drink niet veel cola en als ik het drink is het Coca cola zero of light.  Maar misschien val ik gigantisch door de mand als ik een test zou doen.
 

Leuke vragen en nu moet ik natuurlijk ook iemand taggen hmmmmm wie oh wie…Hmm Maud van http://www.porcelain-skin.net/blog/ en Jasmine van http://gosh-makeup.blogspot.com .

Eem kleine edit aangezien Jasmine deze Tag al heeft gehad…mmmmm eens kijken of ik Gonny van http://cherryfizz.nl/  kan strikken.

Ladies ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden en ik hoop dat jullie er aan mee willen doen…..!!!!

3 responses to “25 questions, I got TAGGED…

  1. Pingback: Tweets that mention 25 questions, I got TAGGED… « Fashion-esque -- Topsy.com·

Leave a Reply

