Ruthie Davis Shoeheaven

 Ruthie Davis, ehmmm nog nooit van gehoord…Nee ik ook niet tot  niet zo lang geleden. My goodness wat een schoenen….En ja wederom schoenen waar ik niet op kan lopen maar what’s new. Misschien vind ik ze daarom zo leuk, omdat ik ze toch nooit zou kopen omdat ik er niet op kan lopen. Beyonce is een grote fan van deze schoenen maar ook Kelly Rowland, Lady Gaga, Kim Kardashian, Amber Rose, Naomi Campbell, Hilary Duff, Katy Perry, Rihanna, Paula Abdul, Leighton Meester, Penelope Cruz and many more…. Ruthie Davis haar liefde voor schoenen zorgde ervoor dat ze zelf schoenen ging ontwerpen. In 2006 bracht ze haar eerste collectie op de markt. Een heel jong merk wat eigenlijk meteen aansloeg. Hieronder zie je een aantal schoenen van de herfst/winter collectie 2010.

http://www.ruthiedavis.com/

Leave a Reply

