Trendwatch: Wintermutsen

Ok ok ik weet het de herfst is nog geen eens begonnen en je gaat het al over wintermutsen hebben. Warme wolle dingen op je hoofd. Tja ik moet er ook nog niet aan denken, maar voor je er erg in hebt is het koud en kil.. Dus geniet nog even van de zomeren bekijk gewoon even vluchtig deze warme mutsen….

www.vogue.it

2 responses to “Trendwatch: Wintermutsen

    • Ik vind mutsen heel leu bij andere mensen staan maar als ik er een opzet dan is het een net niet zeg maar. Ik ben wel helemaal wel van cowls, van die shawls die aan elkaar vast zitten. Ik weet nu even niet een betere uitleg. Die zijn multifunctioneel…En op Etsy heb ik al een paar hele mooie gekocht…

Leave a Reply

