Lara Stone Fiction noir

Lara Stone Fiction Noir by Steven Klein. De mode advertorials zoeken telkens de grenzen op wat wel kan of wellicht gaan ze de grens over en kan het eigenlijk niet. Kan je je  nog de Dolce & Gabbana add herinneren waarin een verkrachting wordt gesuggereerd. Nou dat is het opzoeken van de grenzen aan de ene kant, of worden die adds gewoon veels te serieus genomen. Hoe ver gaan adds om kleding, of hun image te verkopen??

Ik ben een liefhebber van Lara Stone. Onwijs mooie vrouw met een ruff edge. Ik struin wel eens vaker rond op het wereld wijde web en toen kwam ik dit tegen. Ik had deze Fiction Noir met Lara in de hoofdrol nog nooit gezien. Deze “film” dateert van 2009 en ook de modellen Travis Hanson en Doug Porter spelen een rol. Ik vond het best een shocking filmpje, omdat het misschien ook wel de grenzen opzoekt. Check it out;

Naast de film werd er ook een fotoshoot gedaan in het zelfde thema.

 

www.youtube.com & http://www.fashionising.com

One response to “Lara Stone Fiction noir

  1. Pingback: Tweets that mention Lara Stone Fiction noir « Fashion-esque -- Topsy.com·

Leave a Reply

