Tijgerprintje van Trussardi

We weten al dat dierenprintjes in zijn deze herfst en winter. Persoonlijk loop ik er niet heel warm voor. Ik zie meteen dames van middelbare leeftijd voor me overdadig overladen met luipaardprintjes, bont en teveel make-up op. Maar eigenlijk moet ik dat beeld deleten van mijn harde schijf want indien niet geheel gehuld in panterprintjes ziet het er best leuk uit. Alleen maar dierenprintjes is een beetje ordi…Maar eignlijk wilde ik het daar helemaal niet over hebben. Trussardi 1911 brengt een sneaker uit met jawel een dierenprintje. Deze sneaker is onderdeel van de lente/zomer collectie 2011. Trussardi verwerkt al 100 jaar leer en dit is eigenlijk een hommage daaraan.

http://www.highsnobiety.com/

Leave a Reply

