Kopenhagen here I come

Vandaag stelde mijn vriend iets leuks voor. Waarom gaan we niet voor mijn verjaardag (lees mijn vriend’s verjaardag) naar Kopenhagen?! Kopenhagen staat ook op mijn wishlist van steden om te bezoeken dus ik zei meteen, waarom niet!!! Mijn vriend kan haast geen vrij nemen dus we gaan dan 2 daagjes. Eigenlijk te kort maar het is toch wel heel fijn om eruit te zijn…

Dus we zijn meteen gaan zoeken en we hebben geboek en we gaan  het laatste weekend van september lekker naar Kopenhagen..Ik ga me nu verdiepen in de winkels die er zijn en de sights die ik wil zien… Aaaaaaahhh ik ben zooo blij.

Dus ben je er al eens geweest en heb je tips voor me let me know!!

http://www.cruisewinkel.be

Leave a Reply

