Benelux Next Topmodel

Vanaf vandaag kunnen we weer genieten van Benelux Next Topmodel. Ik vind ANTM over het algemeen veel leuker en professioneler dan de Nederlandse ehmm sorry Beneluxe versie. Ik vind de “Finale” heikneuterig aandoen. Het publiek mag dan kiezen wie van de 3 finalisten “Benelux Next Topmodel” wordt. Ik vind dat de jury moet kiezen. Want zeg nou eerlijk Patricia was toch een veel beter model dan de winnares ehm hoe heet ze ook al weer Cecile dacht ik. Patricia zou er toch wel komen, dus kan krijg je weer dat niet de beste wint zoals met So You Think You Can Dance. Patricia is inmiddels een veel gevraagd model en loopt de grote shows. Verbazingwekkend meisje die wel lijkt te transformeren voor de camera..

Maar vandaag om half negen BNTM, het zesde siezoen al weer en ik zit er dan klaar voor. Ik heb de voorstukjes gezien en het beloofd veel drama, bitcherigheid en huilbuien…Dus wie gaat er allemaal kijken??

Oh en wat ik heel leuk vind is dat Nikkitutorials een feature heeft in BNTM. Lees het onderstaande maar;

“Daarnaast hebben we speciaal voor jou tutorials van de make-up uit de afleveringen. En niemand minder dan makeup-artist in de dop Nikki presenteert deze filmpjes voor jou. ”

Kijk op http://www.rtl.nl/reality/beneluxnexttopmodel/home/, daar stelt Nikki zich voor.

Leave a Reply

