In de Watten aankoopjes

Het is alweer een tijdje geleden maar ik wil toch nog mijn In de Watten aankoopjes showen. Ik had nog nooit eerder wat bij In de Watten besteld maar ik had zulke goede reviews gelezen dat ik het niet kon laten.     

Helaas werd het pakket de eerste keer niet afgeleverd en teruggestuurd naar Spanje. De lipscrub had gelekt. Lien had het naar mij teruggestuurd met een extraatje. Ontzettend lief. Ik was helemaal verbaasd toen ik mijn pakketje openmaakte. Alles is zo mooi verpakt en het ruikt heerlijk. Mmmmmmmmm….Ik ga zeker nog een keer bestellen.    

Al mijn aankoopjes en de maskers.    

    

Binnenkort zal ik ook mijn bevindingen over de spulletjes plaatsen. Want mede gebaseerd op de bevindingen en ervaringen van andere mensen/bloggers heb ik spulletjes gekocht van In de Watten. Caroline gaat weer verhuizen naar Nederland en dat zal het nog verleidelijker maken om bij haar te bestellen. De spulletjes heb je dan nog sneller binnen…    

Lipscrub, showergel en lotionbar (cadeautje jippie)

  

 

    

      

Face scrub mask No more Bananadrama

  

Whip it up "Pink sugared Roses"

  

Scrubby & Bubbly "New York Apple"

  

 
 
 

     

    

 
 

      

 

4 responses to “In de Watten aankoopjes

Leave a Reply

