Fashion week Jeremy Scott

Je had het vast al in de gaten. It’s FASHION WEEK TIME all over dus. Amsterdam en New York hebben we gehad en nu is Londen Baby aan de beurt. Ik ben helaas te druk druk druk om alles tot op de seconde bij te houden en gelukkig houden de grote bladen en de sites het wel tot op de seconde bij. Gelukkig maar want al ben ik iets later, ik mis zo niets.

Vandaar dat ik wat van de show van Jeremy Scott, onder andere bekend van de samenwerking met Adidas, met jullie wil delen. En waarom vraag je je af. Nou eigenlijk omdat ik deze show niet zo serieus vind als al die anderen. Dit is natuurlijk helemaal niet zo, maar de show is gewoon speelser en meer urban (als dat de juiste uitdrukking is).

http://www.nylonmag.com

Leave a Reply

