Review “Citrus Splash” In de Watten

Ik had jullie mijn aankoopjes van In de Watten al laten zien en vandaag wil ik mijn ervaring delen. Wat klinkt dat toch weer serieus. Een van de producten die ik gekocht had was de Foaming bath/showergel “Citrus Splash”.

De ingredienten zijn:

Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulphonate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Aloe Barbadensis, Disodium EDTA, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Parfum, Methylchloroisothiazoline, Methylisothiazolinone.

Ik ga niet doen alsof ik er verstand van heb en weet dus echt niet wat alle ingredienten zijn of wat het inhoudt. Wil je daar meer informatie over hebben dan verwijs ik je door naar www.indewatten.com .

De showergel is een gelig substantie en zodra ik het op mijn puff heb gedaan komt de krachtige citrusgeur me tegemoet. Heerlijk! Wat ik miste in Slammer van Lush, de slam, die zit hier dus in. De douchegel is heerlijk verfrissend en verkwikkend. De douchegel zit in een fles met een pomp. Heel makkelijk te doseren dus. 2 pompjes zijn al genoeg om je lichaam mee te wassen maar ik hou van lekker veel schuim dus ik doe er 2 meer.😉.

Ik kan dus wel zeggen dat mijn eerste ervaring met een In de Watten product heel goed bevallen is.

Leave a Reply

