A SALE I couldn’t resist

Nieuwsbrieven, ik ben er op een hele boel geabonneerd eigenlijk. En dan vooral op nieuwsbrieven van mijn favoriete glossies en modebladen maar ook op die van hele leuke webshops. Van de week kreeg ik een hele leuke nieuwsbrief van Asos binnen waarin zij de midseason SALE aankondigden (tot 70% korting). Jeetje is het alweer zover, de laatste SALE zit nog vers in mijn geheugen. Nou had ik nog nieuwe schoenen nodig en ik ben eerlijk gezegd wel weg van de bikerboots… Dus ik hoopte dat er iets bij zou zitten wat ik leuk vind. Ik heb gekocht: 2 rokjes, een harem trainingsbroek en 2 paar schoenen. Ik moet ze nog binnenkrijgen maar tot die tijd zie je hieronder de plaatjes….

 

 

 

www.asos.com

4 responses to “A SALE I couldn’t resist

    • Ja ik ben ook heel benieuwd hoe het rokje irl zal zijn. Maar hij was supergoedkoop dus ik neem het risico wel. Ik heb al vaker bij Asos besteld. De maten, tja dat is een beetje verschillend wat je besteld. Het nadeel is het terugsturen want die kosten betaal jezelf. De maten vallen over het algemeen normaal en sommige merken kan je ook in NL passen. De schoenen vallen goed. Ik ben wel benieuwd naar deze schoenen..Ik plaats foto’s wanneer ik ze binnen heb😉

Leave a Reply

