Mijn zoektocht naar een nieuwe bril

Ik draag soms een bril, ok best vaak, ik draag mijn bril naar werk en soms draag ik lenzen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een nieuwe bril heb gekocht en ondanks dat ik veel  complimenten over mijn bril krijg ben ik toe aan een nieuwe. Nou heb ik een hele leuke gezien maar helaas is die niet meer in het zwart verkrijgbaar, alleen nog in bruin. Twijfel twijfel. Maar ik heb nu net ook weer een andere bril gezien die me ook leuk lijkt. Lijkt want ik moet die bril echt eerst passen. Dus ik ben heel benieuwd wat jullie van deze bril vinden.

http://www.hamburg-eyewear.de/

2 responses to “Mijn zoektocht naar een nieuwe bril

  1. de bril zelf vind ik eerlijk gezegd saai,
    maar dat is mijn smaak natuurlijk😉
    En een bril moet je ook op zien,
    zo kun je ook bekijken of ie ook echt bij je gezicht past🙂

    • Whaha heerlijke reactie. Ik houd van de retro modellen bril. En mijn voorkkeur gaat uit naar een zwart exemplaar. Het is zo dat je het “op” moet zien. Maar dat komt misschien nog wel :-)!

Leave a Reply

