Sample Sale Full Circle

De sample sale vliegen je weer om de oren ondanks alle midseasonsales. Natuurlijk wil ik jullie de sample sales niet onthouden dus kom ik ze tegen dan plaats ik ze op mijn blog.

Op 6 & 7 november 2010 kun je terecht Amsterdam terecht voor de nieuwste items uit de fall/winter 2010 collectie. Vul je wintergarderobe aan met onder andere jurkjes, broeken en jassen van Full Circle, Global Funk en Nerve.

Ik ken het merk niet maar zo op het eerste gezicht ziet het er wel leuk uit. Wil je meer info over de collectie surf gewoon naar de site.

Wanneer:
– Zaterdag 6 november van 12:00 – 17:00 uur
– Zondag 7 november van 12:00 – 17:00 uur

Waar:
Hoogoorddreef 125
1101 BB  Amsterdam

Wat: Samples van de fall/winter 2010 collectie van Full Circle, Global Funk en Nerve.

Betaling: Alleen contant

http://www.styletoday.nl

Leave a Reply

