Dutch design week @ Eindhoven

Morgen ga ik naar de Dutch Design Week @ Eindhoven. Ik heb er helemaal zin in. Dutch design gaat over allerlei soorten design van mode to grafisch to industrieel. Ik kan niet wachten. Natuurlijk ga ik alle mode expo’s af. Mijn fototoestel is er ook helemaal klaar voor.😉

Om een beter beeld/idee te krijgen wat het allemaal inhoud heb ik wat geknipt en geplakt.

“Van 23 t/m 31 oktober 2010 vormt Eindhoven voor de negende keer het podium voor Dutch Design Week, het grootste designevenement van Nederland. Zo’n 1500 vormgevers uit binnen- en buitenland laten hun werk zien op het gebied van industrieel ontwerp, concept design, grafisch ontwerp, textiel & mode, ruimtelijk ontwerp, fooddesign en designmanagement & trends. Van proces tot product en van industrieel ontwerp tot toegepaste kunst. Tijdens Dutch Design Week wordt een duurzame verbinding gelegd tussen publiek, bedrijven en ontwerpers door het uitwisselen van kennis en informatie. Deelnemers zijn zowel gevestigde bureaus, high-profile ontwerpers, talentvolle nieuwkomers en net afgestudeerde designers.

Op bijna 60 verschillende locaties kun je een of meerdere evenementen bezoeken. Naast exposities zijn er talloze lezingen, workshops, modeshows en seminars tijdens Dutch Design Week. ”

Ik ga samen met een nichtje van mijn vriend en we gaan samen als 2 japannertjes heel veel foto’s maken…

http://www.dutchdesignweek.nl

One response to “Dutch design week @ Eindhoven

  1. ha wat leuk ! dan kom je mijn man wel tegen want die staat daar ook ( redesignme) ik ben er ook wel even, maar dat zal wel heel toevallig zijn dat ik je tref ( ben voornamelijk met de hond aan het trainen vandaag)
    veel plezier het is echt de moeite waard😀

Leave a Reply

