To buy or not to buy, new Nike air Jordans

Air Jordan III Retros #4

Image by Ollie Jay via Flickr

Mijn laatste aankoop voordat mijn NO BUY ingaat zal wel een paar Jordans worden of misschien toch een paar Vans..hmmm nee Vans ga ik in de SALE kopen in Antwerpen @ de Vans Store..Dus dat worden een paar Jordans. Heb alleen nog geen idee welke. Ik heb een paar hele gave Nike Air Jordan Flights gezien in het zwart met rood. Come to think of it, al mijn Jordans bevatten de kleuren rood en zwart..mmmmm. Daarnaast heb ik ook Jordan Pistons gezien die ik ook wel strak vind. Wat een dilemma!! Aangezien deze schoenen helaas niet in NL verkrijgbaar zijn ga ik mijn toevlucht zoeken in Ebay. I will keep you posted natuurlijk. Ow en deze retro Jordans III zijn ook heel mooi. Wat een keuzes..

Ik heb ook al toekomstige soon to release Jordans gezien en die zijn ook mighty fine! De aankomende releases zijn onder andere (die ik leuk vind dan he ;-))

Dit is de Nike air Jordan  Doernbecher/Air Jordan project.

www.nicekicks.com & www.sneakernews.com

One response to “To buy or not to buy, new Nike air Jordans

Leave a Reply

