My present from Asos

Soms zit het wel eens extra mee in het leven. Nee ik ga het niet over de essentie van het leven hebben, wees gerust. Laatst heb ik een bestelling geplaatst bij Asos. Ik had er ook een item aan gewijd. Nou inmiddels heb ik die spullen allemaal binnen en ik ben er heel blij mee. Maar wat schetste mijn verbazing, in de doos met spullen die ik had gekocht zat een extra schoenendoos. Ik begon aan mezelf te twijfelen want dat had ik toch niet besteld. Nee ik had het ook niet besteld.

Gehaast maakte ik die schoenendoos open en er zaten paarse pumps in, van leer ook nog. Ok ze zijn veels te hoog voor mij en ook een tikkie te groot. Maar ik wilde ze toch even aan jullie laten zien. Ik denk dat er een fout is gemaakt met het sorteren van mijn order. Stiekem hoop ik dat ze vaker dit soort fouten maken:-). In ieder geval is mijn schoonmoeder heel er blij met de pumps.

Leave a Reply

