Halloween goodies trick or treat

Ok ik weet het, ik ben geen beauty blog en geen nailpolish addict maar ik hou wel van beauty. En om in de sfeer van de herfst en halloween te blijven wil ik dit toch even laten zien. Ze zijn namelijk zoooooo cute. Halloween nailpolishes. Tuurlijk elk merk heeft ze wel maar bij deze nailpolishes is ook het flesje aangepast. Jessica Nail Polish is het merk, ik ken het eerlijk gezegd niet, en ik kwam ze tegen op http://www.beautyencounter.com. De namen zijn ook toepasselijk zoals Witch’s brew, Batty, Ghostess with The Mostess en Pumpkin Patch. Deze winkel verstuurt wel internationaal maar ik schrik van de verzendkosten.

Maar deze lakjes spreken me wel aan. Dus ik ga verder zoeken. Ik vind ze op Amazon, maar wederom schrik van de verzendkosten. De lakjes kosten omgerekend 3 euro per stuk maar de verzendkosten zijn 24 euro. OMG dat is echt freaking veel. Mijn zoektocht continues. En ik hou jullie op de hoogte. Enne zijn de flesjes niet cute!!

Leave a Reply

