When it al falls down

Ok ok het is herfst. Als ik aan de herfst denk, denk ik aan onstuimig weer, regen, wind en kou. Ik hou van de verandering van de seizoenen. Want elke seizoen heeft zijn/haar charme. Al zal niet iedereen het daarmee eens zijn. Deze herfst zijn de kleuren camel en cognac, roestbruin in. Deze kleuren zie ik ook terug in de bladeren.. Zooo mooi. Vandaag geen aankoopjes maar een sfeerimpressie..van bladeren…….De foto’s are all mine, en tja ik was gewoon helemaal weg van alle kleurtjes. Nog even genieten voordat alle bomen kaal zijn.

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

