Reebok Hello Kitty Pack part 1

Fluffy sneakers met een grote strik. Hello Kitty, is het een hit of een misser. Ik ben er nog niet over uit. Het ziet er echt cute uit. Maar zou ik ze kopen..Ehmm nee ik denk het dus niet. Het is niet mijn ding en misschien te kidsie. Maar misschien zijn ze juist geschikt voor kids, of je nu 12 jaar oud bent of je denkt het nog te zijn😉 Maar de zwarte met rode strik zijn wel erg cute…wel/niet wel/niet…Ok niet voor mij…maar toch….

En ach na de teddyberen van Jeremy Scott kunnen deze er zeker mee door….Wat vind je ervan???

 

 

   

 

 

http://www.sneakerfreaker.com

8 responses to “Reebok Hello Kitty Pack part 1

    • Anders zou je ook Amerikaanse sites kunnen proberen!! En die dan wel naar NL sturen natuurlijk! In nederland zijn ze niet uitgekomen dus het blijft lastig en ze zijn al best een tijd geleden uitgekomen! Succes!!

    • Of Ebay! Daar wil je ook nog wel eens wat vinden! En staat er geen internationale verzending bij vraag het de verkoper toch maar voor de zekerheid! Soms doen ze het toch wel.

Leave a Reply

