Lanvin @ H & M what to buy?!

Ahhh had ik net een leuk stukje geschreven is het opeens poef weg…grrrrrr

Maar ok we doen het gewoon nog een keer. Dinsdag is het de grote dag Lanvin for H&M. Spannend!! De jurken laat ik aan me voorbij gaan. Ik wil een of twee T-shirts kopen, wat lipsticks, een ketting en de zonnebril. Maar ik zit ook in dupio. Aan de ene kant wil ik graag naar de winkel, maar ik zie er zooo tegenop om in die mensenmassa te staan wachten. Aan de andere kant wil ik liever online shoppen maar dan ben ik weer bang dat er een error komt en dat ik uiteindelijk alsnog niet kan bestellen. Wat zal ik doen. Ik heb in ieder geval als back-up een vriendin die online gaat bestellen dus ik kan haar mijn verlanglijstje geven.

Afgelopen zaterdag hebben een aantal rich and famous people al de mogelijkheid gekregen om Lanvin for H&M spullen te kopen zoals o.a. Bryanboy. Er gingen zelfs geruchten dat er iemand neergestoken zou zijn die in de rij voor H&M stond te wachten. Gelukkig waren dat maar geruchten en is er uiteindelijk niets van waar.

Maar wat ga jij doen, online bestellen of in de rij staan. Vind je deze collectie absolut heaven or hell.

 

wwwhm.com

 

4 responses to “Lanvin @ H & M what to buy?!

  1. Hayhay!
    How are you? Your blog is great and I love your style! I’m glad that I’ve visited yours.

    Please, check mine, & maybe we can follow eachother? + join my giveaway!

    Thanks and love,
    Cindy

  2. Hi !!!

    Ik kwam net je blog tegen en ik vind hem erg leuk.
    Misschien kan je de mijne eens bezoeken en dan kunnen we elkaar volgen?

    Liefs, Valerie
    screamyourfeelingsout.blogspot.com

Leave a Reply

