Lanvin @ H&M lijdensweg, where’s the drama!

Dinsdag 23 november 2010 D-day, Lanvin @ H&M is online vanaf 08.00 uur. Op Twitter hoorde ik maandag 22 november 2010 dat tijdens de officiële opening van de nieuwe H&M er al Lanvin @ H&M te koop was. Tikkeltje jaloers las ik de ene tweet na de andere….Ik wil ook dacht ik beteuterd.

Gelukkig ben ik vrij, dus op tijd opstaan en met mijn nespresso zit ik klaar voor mijn laptop.  Ik probeer op de site van H&M te komen maar er is een overload aan mensen die waarschijnlijk hetzelfde als ik doen, alvast inloggen en meteen kunnen shoppen. Maar na een half uur pagina verversen, op f5 drukken, meerdere schermen tegelijkertijd openen lukt het me om op de site te komen. Meteen log ik me in en huppakee naar de spulletjes die ik wil. De leren handschoentjes met strik zijn uitverkocht helaas. Snel gooi ik alles in mijn winkelmandje en ik raas naar de kassa. En daar krijg ik de melding UNKNOWN ERROR.

Wat is dit nu weer, ok opnieuw dan maar naar de kassa. Gelukkig ben ik ingelogd dus ben ik mijn bestelling niet kwijt maar ik krijg weer die melding en weer die melding.  Het blijkt een tijdelijk technisch probleem te zijn. Ik blijf maar proberen, bang om mijn bestelling kwijt te raken. Ja, het zijn maar kleren en ja het blijft H&M maar kom op er zitten echt wel leuke dingetjes tussen en ik moet die lipsticks hebben gewoon!!

De errors worden nu een beetje vervelend. Ik wil naar de kassa en afrekenen!! Ik blijf maar errors krijgen. Ik word er een beetje moe van. Kom op H&M los het probleem op!!! En dan gebeurt er dit. Ja hoor wegens technische problemen is de online shop gesloten tot 09.45 uur. WTF is dit nu weer. Excuse my language maar ik kom er eindelijk doorheen, heb de spulletjes die ik wil en ik kan gewoon niet betalen. I am not amused!!

Had ik misschien toch naar de winkel moeten gaan??? Nou ik ga het gewoon nog een keer proberen….En jahoor het lukt me gewoon, ik kan afrekenen. Ik heb nu wel 10 keer dezelfde lipstick in mijn winkelmand maar die kan ik wel weer deleten😉.

En nu net heb ik uiteindelijk mijn bestelling afgerond! Ik ben gewoon een dikke 2 uur bezig geweest om te bestellen, maar ik ben blij!!! Ik heb besteld; 3 lipsticks, 2 t-shirts, de zonnebril en de rode ketting. En nu kan ik niet wachten tot ik ze hier thuis heb. Jeetje wat een drama was het zeg!!   Uiteindelijk is het toch een goede keuze geweest om niet naar de winkel te gaan. Maar toch blijf ik mixt feelings hebben over dit webshopdrama.

 

www.hm.com

One response to “Lanvin @ H&M lijdensweg, where’s the drama!

  1. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is, maar wat een besteldrama zeg…
    Gelukkig wilde ik zelf niets van deze collectie, dus het is mij bespaard gebleven😉

Leave a Reply

