Go go Paris….

Als ik naar een andere stad ga op stedentrip ben ik af en toe zooo clueless. Ik weet alle grote ketens wel te vinden maar ik ben op zoek naar die unieke plekjes die je eigenlijk nooit tegenkomt in een kort verblijf. Je hebt talloze boekjes die je vertellen waar je heen moet gaan maar er zit zoveel tijd tussen het schrijven en het publiceren dat de boekjes vaak verre van up to date zijn. En je raad het al daar is een oplossing voor. Die oplossing heet Go go Paris of Go go Londen. Helaas alleen nog maar voor deze plaatsen maar ik hoop dat er meer van komen. Wat houdt Go go Paris of Go go Londen in? Nou het blijft nog steeds een soort van stedengids, die je alle leuke evenementen laat zien en de beste restaurentjes en de beste cafe’s en de sneaky verstopte meest prachtige unieke winkeltjes, maar je download de gids als PDF bestand en je kan de gids dus op je telefoon laten staan of op je e-reader, ipad whatever.

Elk adres is gehyperlinked aan google maps. En 2x per jaar vind er een update plaats in de herst/winter en in de lente/zomer. Het lijkt mij wel handig en misschien ga ik deze “nieuwe” stedengids wel uitproberen als ik in januari naar Londen ga.

  

  

  

  

http://www.gogoparis.com

2 responses to “Go go Paris….

  1. Hallo!
    Wist je dat er al een interactieve-googlemaps-gelinkte-en veel actuelere Partijs-blog bestaat?
    outinparis.blogspot.com!

    maar ik ben zeker ook benieuwd naar dit product.

    Groet,
    frank

Leave a Reply

