Hollands best fashion designers

Recap van de aflevering van maandag 29 november 2010.

Sneakers ontwerpen, tja dat is toch even wat lastiger dan je in eerste instantie denkt. En ik sta versteld van de arrogantie van sommige mensen. Maar dat is al vanaf het begin van het programma. Sorry maar Bjorn Borg is geen sneakermerk maar meer een lifestyle merk. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijk collectie. No offense maar naar mijn idee zijn er betere ontwerpers. Het programma heeft een hoge drama en amusementswaarde. Bitchfight hier, bitchfight daar, bitchfight overal.

Maar we zien ook veel mancandy, strakke wasbordjes mmmmmm. Leuke casting. hahahaha. Maar wie o wie gaat er naar de finale??

Wat vinden jullie van het programma, kijken jullie het?

http://rtlperspresentatie.nl & www.bjornborg.com

2 responses to “Hollands best fashion designers

  1. Ik vind het een hele slechte rip-off van het Amerikaanse Project Runway!!! Ik heb de eerste 3 afleveringen van deze serie gezien en ik vond de designers ronduit slecht. Geef mij het echte werk met Heidi Klum maar!

  2. Ik kijk het niet, vind het zó irritant. Wat je zegt: overal bitchfights. Heb wel wat beters te doen.😉

Leave a Reply

