I spy with my little eye my new glasses

Ik moet eigenlijk een bril dragen maar ik doe het niet altijd. Maar de laatste tijd draag ik mijn bril zoveel mogelijk. Ik heb een voorliefde voor opvallende monturen. Ik heb dan momenteel ook 2 redelijk opvallende brillen. Tja als je ze toch moet dragen dan maar meteen goed. Ik heb ook daglenzen, die draag ik vaak in de zomer zodat ik lekker mijn zonnebril kan opzetten. Het enige nadeel van een bril is dat je de glazen telkens moet schoonmaken……Groot nadeel. Deze bril is van Hamburg eyewear, een redelijk onbekend merk die maar beperkt te koop is in Nederland. Mijn andere bril is van Diesel maar die zal ik binnenkort showen.

Deze bril (Hamburg eyewear) heb ik nog niet zo lang ongeveer 2 maanden maar ik ben zo weg van het montuur.

  

2 responses to “I spy with my little eye my new glasses

  1. Ja ik heb alles gekocht en nog een jas.. een beetje veel maar ik heb echt dikke truien en vesten nodig haha!
    En vanaf januari flink sparen!

    Liefs, Samm

Leave a Reply

