Wedding fever

Wow wat een mooie jurk. Dit is de enige foto momenteel van het huwelijk van Nicole Ritchie en Joel Madden. People publiceert binnenkort alle foto’s. Ik vind deze jurk echt prachtig.  Ik kan niet wachten op de rest van de foto’s. Ik vond Nicole in de Simple Life een spoiled brat en bij vlagen best grappig. Maar toen ze zo superdun werd, dacht ik jeetje wat doe je jezelf aan. Ik denk dat Joel balans in haar leven heeft gebracht en haar kinderen natuurlijk. Nu vind ik haar een heerlijke eigenzinnige mooie vrouw. Ze loopt er niet meer bij zoals in de Simple Life. Ze is nu sophisticated en heeft haar eigen sieradenlijn en kledingmerk House of Harlow.

http://www.styleite.com

Leave a Reply

