VIP night @ The Body Shop

Onlangs werd ik door Lushiousbabe aka Debbie uitgenodigd voor een VIP avond @ The Body Shop in samen werking met Lushiousbeauty. De Body Shop in de koopgoot zijn dan speciaal voor ons openblijven op 8 december en Karim Sattar make-up artist van TBS zou ook aanwezig zijn en make-overs doen en advies geven.  Drie dames kregen een make-over. Echt heel geslaagd en Karim had ook nog wat handige tips voor ons. Daarna kregen we 20% korting op alle make-up artikelen tijdens het Power-hour. De make-up sectie werd bestormd door de dames. Karim Sattar is echt een schat van een vent. Lekker bijdehand en ontzettend komisch. Ik heb natuurlijk ook wat spulletjes gekocht en gebruik gemaakt van de voucher op Facebook voor de gratis douchegel. What can I say I love free goodies. Had ik eigenlijk al verteld dat bij binnenkomst champagne, Lily’s cupcakes en biologische fruitsapjes klaarstonden..Nee oh..Nou zowel de cupcakes als champagne waren heerlijk.

Je kon ook nog een prijs winnen. Je mocht je wens opschrijven en in de wishtree hangen. Heel erg leuk allemaal. Ik heb een heerlijke avond gehad en me goed laten adviseren over een nieuwe handcreme. Door de kou kreeg ik echt last van beginnende kloofjes. Niet leuk dus. Aan het einde van de avond kregen we ook een goodiebag mee. Dus thanxx voor de onwijs gezellige avond Debbie, Wendy, Gianna en natuurlijk Karim Sattar en dames van The Body Shop. Ik heb trouwens ook hele leuke dames ontmoet. Hieronder een sfeerimpressie van de avond.

This slideshow requires JavaScript.

4 responses to “VIP night @ The Body Shop

Leave a Reply

