Fashionology brings me…..

In november bestond Fashionology 1 jaar en dat vierden ze met 25% korting  op aankopen. Tja ik moest daar gebruik van maken want ze hebben prachtige sieraden. Ik was op zoek naar zilveren ringen en ik heb er 2 gekocht. Naast de korting kreeg je ook een cadeau erbij. Mijn cadeautje was de cross ketting! Ik ben er zooooooo blij mee!! En de ringen zijn van 100% zilver.

Ik kan iedereen aanraden om er te bestellen! Snelle bezorging en het wordt goed verpakt. Ik ga in januari weer een bestelling plaatsen😉 Het assortiment bestaat uit kettingen, armbanden, oorbellen en ringen.

         

         

       

         

         

3 responses to “Fashionology brings me…..

  1. Pingback: Tweets that mention Fashionology brings me….. « Fashion-esque -- Topsy.com·

Leave a Reply

