HAPPY NEWYEAR!!!!!! Welcome 2011!

Als eerste wil ik jullie een heel gelukkig nieuwjaar wensen en dat al jullie wensen uit mogen komen in 2011 en dat 2011 vooral ook een heel gelukkig jaar zal worden. Ik wil iedeen ook bedanken voor het lezen en bezoeken van mijn blog! Thanks guys want ik waardeer het ontzettend dat jullie de moeite nemen om mijn hersenspinsels te lezen . Ik had dit nooit verwacht!

Ik doe niet aan goede voornemens. Waarom niet zal je je wellicht afvragen, nou die zijn er om gebroken te worden. Ik moet wel zeggen dat ik wat plannen heb voor 2011. Een van mijn plannen is om me verder te ontwikkelen op het gebied van fotografie en het vinden van wellicht een nieuwe job. Daarnaast hoop ik weer lekker op vakantie te kunnen gaan en iets minder te shoppen en mijn kledingkast te reinventen.. Ach we zullen zien hoe het verder gaat en wat 2011 voor mij in petto heeft.

Ik hoop dat jullie Oud & Nieuw gezellig was. Die van mij was heel gezellig. Ik ben naar mijn best friends gegaan en we hebben op 14 hoog getoast en genoten vanhet vuurwerk om 00:00 uur. En om een uurtje of 3 ben ik met de girls uit gegaan. In Off Corso was een eighties & nineties party. Leuk toch?! De uitsmijter zei al tegen ons “het is wel een 80’s en 90’s party”. Tja wat kan daar mis aan zijn, daar ben ik al vaker heen geweest, lachen toch. Maar toen we binnen kwamen snapten we wat de uitsmijter bedoelde. De tent zat vol met studenten en de dj kon nou niet bepaald goed draaien. De uitsmijter probeerde ons te waarschuwen dus.. Oeps…. Ach we gaan het gewoon naar ons zin maken dachten we. En dat hebben we ook gedaan. Ik was vanochtend om 07:00 uur thuis en 4 uur later was ik alweer wakker… Ik heb keelpijn en volgens mij word ik ziek maar ach. You gotta life a little………..toch?!

xoxo Pas

http://www.taxtalk.be & http://www.taxipro.nl voor de afbeeldingen

2 responses to “HAPPY NEWYEAR!!!!!! Welcome 2011!

  1. Jij ook een heel goed en gezond 2011 ! Beetje jammer dat je nu net keelpijn hebt, hopelijk wordt je niet ziek.
    En vanavond lekker op tijd je bedje in !
    Ik vierde gisteravond met een paar van mijn beste vrienden, en hebben lekker de hele avond zitten pilsen en kletsen.
    Ik was om 4 uur thuis ofzo, en werd om half 12 wakker🙂

    • Ik hoop ook dat ik niet ziek word..Heerlijk om Oud en Nieuw met je beste vrienden te vieren. De mensen waar je op van aan kunt en die er altijd voor je zijn. En mijn vriend natuurlijk ook😉 Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar!!!! Enne ja ik heb ook wel een drankje gedaan… Geen pils (vind ik niet lekker) maar whiskey seven-up hihihihi…..

Leave a Reply

