Star Wars Adidas collaboration S/S 2011

Afgelopen jaar bracht Adidas een Star Wars collectie uit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die collectie best leuk vond en ik heb voor mijn bf ook een heel leuk shirt gekocht. Hij houdt niet echt van poespas, hij houdt van strak en simpel. Maar deze vond hij dus wel leuk. Ok ik dwaal af.

Wat kunnen we dan voor 2011 verwachten van Adidas. Nou denk aan een mix van Star Wars en Adidas cultyyr. Watte……Denk aan “Iconic Fusion” oftewel thema Rasta ft Boba Fett die een beat box op zijn schouders heeft of klassieke Adidas Run DMC  sweats  met een Imperial twist. Bekijk de foto’s en dan weet je waar ik het over heb. Want als je geen flauw benul hebt van Star Wars dan zegt het je helemaal niks. Foto’s zeggen meer dan duizend woorden😉.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

