Balenciaga inspiratieloos of juist slim?

Tien jaar geleden bracht Balenciaga een trui uit, en 3x raden nu tien jaar later brengen ze dezelfde trui opnieuw uit. Ik vraag me af dit een slimme zet is of dat ze inspiratieloos zijn. Was de trui in 2000 al een hit dan snap ik wel waarom ze de trui opnieuw uitbrengen….Ik dacht namelijk dat ontwerper nooit exact hetzelfde nog een keer uitbrengen….

Dit is de campagne van 2000;

En dit is de campagne van 2010;

http://vagabondnyc.blogspot.com & http://fashiongonerogue.com

2 responses to “Balenciaga inspiratieloos of juist slim?

  1. Als de onderste een campagne foto is dan vind ik het wel een slechte foto..
    Wel apart dat de trui na 10 jaar weer ineens opduikt🙂

    Ben je er trouwens ook tijdens AIFW?

    Liefs, Samm

  2. Wat leuk! Antwerpen + London, klinkt super!
    Ik ben er ook de 27e, alleen in de ochtend/middag, tenzij ik nog andere bevestigingen krijg maar dat denk ik niet.
    Misschien komen we elkaar wel tegen😉

Leave a Reply

