Druk druk druk DRUK Modefabriek, AIFW, en meer

Iedereen heeft het druk en ik ook. Maar aankomende week heb ik het druk en heel veel leuke dingen in het vooruitzicht.

Zondag 23 januari ga ik naar de Modefabriek. Daar heb ik heel veel zin in. Ik heb mijn perskaart ontvangen en ik ben van plan om er heel veel foto’s te maken en er uitgebreid een verslag van te schrijven. Ik ben wel een beetje flabbergasted hoor. Mijn eerste evenement als “pers”.  Dan ga ik de 26ste naar Antwerpen, gezellig een dagje weg met vriendinnen. De 27ste ga ik naar de AIFW. Ja ik ga gewoon. OMG ik ben zoooooooooooo blij daarmee. Ik heb bevestigingen ontvangen voor 2 shows. Stiekem hoop ik er nog op een meer maar ik ben al ontzettend blij dat ik kan en mag gaan. En dan de 28ste ga ik naar Londen met mijn BF.

Tja ik heb echt en topweek voor de boeg…Natuurlijk maak ik overal foto’s van en een verslag…

One response to “Druk druk druk DRUK Modefabriek, AIFW, en meer

  1. Pingback: Tweets that mention Druk druk druk DRUK Modefabriek, AIFW, en meer « Fashion-esque -- Topsy.com·

Leave a Reply

