Check these curves

 Ik ben een dame met curves en eigenlijk wordt er te weinig aandacht aan besteed in de mode-industrie, terwijl dit toch een hele grote doelgroep is. Voller betekent dus zeker niet lelijk. En tja deze modellen zijn toch plaatjes!! Het bewijst dat je geen size zero hoeft te hebben om mooi te zijn en om model te zijn…Wat vinden jullie van kledingmaten in de mode-industrie?

 Ik moet er wel bij zeggen dat het me bijzonder lastig lijkt om zelfverzekerd te zijn wanneer je wat voller bent en size zero regeert. Als ik naar mijzelf kijk dan heb ik mijn dagen dat ik de wereld aan kan en lekker in mijn vel zit en dagen dat ik mezelf te dik vind. Natuurlijk heeft iedereen daar wel eens last van.😉

 

 

http://models.com/

4 responses to “Check these curves

  1. Ik ken de foto’s ja, erg mooi!
    Vind de foto van de dame in het zwarte corset het mooist, prachtig!!

    Je moet ook eens kijken op http://www.betoday.nl, zij gaan een fotoshoot organiseren voor plus size ladies!😀
    Omdat ook deze beauties het verdienen om mooi op de foto te staan, en gezien mogen worden!

  2. Pingback: Tweets that mention Check these curves « Fashion-esque -- Topsy.com·

  3. Ik vind het altijd lastig. Natuurlijk vind ik dat plus-size modellen ook prachtig zijn (en deze fotos bewijzen dat), en zelf ben ik ook niet de dunste, en ik vind dat ik ook gewoon hippe en leuke kleding kan dragen. Maar toch vind ik dat kleding meestal beter op dunne modellen staat. Dan bedoel ik niet per se size zero, maar toch wel redelijk dun. Het klinkt mss stom, maar dat zijn gewoon de beste kleerhangers, waarop alles mooi valt. De laatste foto bijvoorbeeld, hoe mooi ik het model ook vind, het pakje (als het een modefoto is tenminste) zou mooier uitkomen op een dun model. Ik denk dat we teveel waarde hechten aan het hele dunne modellen idee. Dit betekent niet dat de modeindustrie zegt dat dikkere vrouwen lelijk zijn, maar simpelweg dat dunnere vrouwen betere kleerhangers zijn.
    Maar mss ben ik gewoon al gehersenspoeld door de medis😉

Leave a Reply

