De Modefabriek the sequel

De dag begint eigenlijk laat. Ik word iets te laat wakker naar mijn zin. Ik hou van de snooze button en ik had dus per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt met als resultaat dat ik mijn wekker had uitgezet. En ik viel weer overheerlijk in slaap….Ach tijd genoeg de Modefabriek is van 10.00 uur tot 18.00 uur toch..Ik werd om 9 uur wakker door mijn bf. Dus eigenlijk viel het best mee.

                

Maar wat ga ik vandaag aandoen..hmmmmmmm dat blijft lastig..Ik ga veel foto’s maken dus comfi kleding is wel belangrijk en comfi schoenen ook aangezien ik veel ga lopen. Tja ben nu eenmaal geen held op hakken en ik doe niet aan sm. Dus mijn outfit bestond uit mijn Nike air Jordans III, wrangler baggy jeans met taps toelopende pijpen, Monki shirtje, vestje van Primark, Nooka horloge, ringen van Fashionology en bril en leren jasje en shawl. Daarnaast neem ik mee, mijn camera, presskaart, water, wat te eten en wat girlystuff.

           

           

Hester Vlamings

            

En nu eerst een nespresso en snel wat eten (=Innocent smoothie), aankleden, opmaken en gaan. Nadat ik alles gechecked had kon ik gaan. Ik kwam tegen een uur of een aan op de Modefabriek. Ik was wel heel blij met mijn perskaart want er stond echt een rij! En die liep ik lekker voorbij, wat een fijn gevoel. Spulletjes afgegeven bij de garderobbe en ik kon beginnen aan mijn ronde. Het was er heerlijk licht en wit en overzichtelijk. Onwijs veel merken waren er vertegenwoordigd, de een bekend en de ander gewoon onbekend. Leuk die mix. Ik vond vooral de aandacht voor de Dutch designers leuk. Ik heb leuk gekletst met Hester Vlamings, zij heeft de “klomphak” ontworpen. En ik was helemaal weg van het Australische duo Neo Dia. Wat een uberlieve mensen zijn dat zeg en hun ontwerpen…Ik wil ze echt hebben. Ze zijn bezig met een online shop..echt prachtig gewoon en zooooooo lief!!

        

                                          

                                          

Er waren ook wat ontwerpen uitgestald van eindexamen kandidaten, heel gaaf en ik was ook weg van Trash & Treasures. Vintage meets new, jonge ontwerpers..Pure liefde dus…

                 

                 

Ik ben niet gebleven voor de borrel, ik had nog andere verplichtingen. De Modefabriek is zeker een onwijs leuke ervaring. Heel fijn dat jonge ontwerpers zo toegankelijk zijn op die manier. Daarnaast is het ook fijn dat je van de gevestigde merken kunt zien wat zij in petto hebben voor ons…Ik hoop er zeker weer naar toe te kunnen in juli…I want more… Owww en er komt een deel 3 vanwege….Massive photo overload😉

3 responses to “De Modefabriek the sequel

  1. aah jaa super leuk !! Heel erg veel plezier joh ! Ik ga alleen zondag denk ik.. Ik heb echt een TE drukke week en ik moet helemaal uit Breda komen dus ik red het jammer genoeg ook niet altijd😦

  2. Pingback: Tweets that mention De Modefabriek the sequel « Fashion-esque -- Topsy.com·

Leave a Reply

