Antwerpen here I come

Vroeg gaat de wekker trrrr trrrr trrrr…..Ik heb geen zin om op te staan maar dan bedenk ik me: Antwerpen!! Yes!!! Douchen, aankleden. Wat doe ik aan?? Hmmm ik moet makkelijk kunnen passen dus jurkje met legging en Vans en een warm vest want brrrrrr het is koud.

Op Rotterdam CS heb ik met 2 vriendinnen afgesproken. Maar daar aangekomen blijkt er een aanrijding te zijn geweest en kan je alleen naar Antwerpen met de Thalys. Mmmmm het is nu tien over half negen.. Nee we gaan nergens op wachten en ook niet extra betalen dus we gaan met de auto. En zo gezegd zo gedaan… Het was een hele gezellige dag en ik heb toch nog wel wat leuke dingen gekocht. Onder andere nieuwe Vans, helaas niet in de SALE, andere nieuwe schoenen, jurkjes, shirtjes, hemdje en vest..Dat was het wel. En nu ben ik thuis en ik ben helemaal kapot. Morgen (=vandaag) maak ik snel foto´s van mijn aankoopjes.

 

www.genker-cc.be & http://www.ilovefashionnews.nl/

3 responses to “Antwerpen here I come

Leave a Reply

