Mijn outfit naar de AIFW

Wat droeg ik vandaag naar de AIFW. Zoals altijd stay true to yourselve. Dat houdt voor mij in comfy shoes. Ik kan gewoon niet lang op hakken lopen..Dus mijn outfit bestaat uit Nike air Jordan Spizikes, glitter broek van Topshop (zie je helaas niet terug op de foto), shirt van Cos, jasje van H&M, horloges van Nooka en Casio, ringen van Fashionology en mijn bril van Hamburg. En ik weet het ik kijk niet echt vrolijk..Mijn vriend deed een beetje vervelend terwijl hij de foto’s nam en ze lukten ook niet helemaal😉

             

Oh en ik was een beetje aan het spelen met mijn iphone. Je kan foto’s met de voorkant van het toestel nemen alleen zijn die van slechtere kwaliteit. Maar ik vind dat korrelige wel grappig vandaar wat zelfportretjes….

   

      

  

 

 

One response to “Mijn outfit naar de AIFW

Leave a Reply

