Fashion Week time baby

Jaaaa vandaag is de dag dat in naar Amsterdam ga om een show bij te wonen van de Amsterdam Fashion Week. Ik ga naar Roya Hesam, Zem by Samira Algoe..

Ik kan eigenlijk naar 3 shows gaan maar ik er helaas wat laten gaan omdat ik morgen al vroeg naar Londen vertrek. Ik baal wel want ik kon dus naar de show van Bas Kosters…En nu boehoe ga ik die maar op de lifestream bekijken.

Al  met al vond ik het heel spannend. Ik ging met de trein naar Amsterdam en vanaf CS ben ik naar het Westerpark gestiefeld. Toen ik daar aankwam zag ik een hele groep bekende modebloggers staan, maar ik zal je eerlijk zeggen ik durfde niet op ze af te stappen. Het is zo raar, je leest van alles over ze en je leert ze een beetje kennen via hun blogs maar als ze daar dan staan, dan ben ik een echte chicken. Sorry girls ik durfde gewoon niet op jullie af te stappen.

En eenmaal in de machinegebouw aangekomen zag ik nog meer bekende bloggers gezichten. Wow..Ik zag onwijs leuk geklede mensen, wat ook wel hoort bij een fashionweek natuurlijk. De show zelf was best kort en ik liep wel een beetje te klunsen met mijn camera. Ik had toch liever een andere lens gebruikt. En de eerste keer een catwalk fotograferen en dan vooral bewegende modellen is best lastig. Ach hopelijk mag ik volgend jaar weer komen en dan zullen mijn photo-skills zeker verbeterd zijn.

Till next time x x x x Pascalle

 

 

3 responses to “Fashion Week time baby

    • Dit was mijn allereerste show. Ik was best onder de indruk van de entourage. Het mooiste aan de show vond ik de modelllen en dan de beschilderingen op hun kin. Maar ik vond het vooral “gewoontjes”. Het kleurgebruik vond ik wel mooi. Vooral de die zeeblauwe kleur vond ik mooi. Maar ik hou wel van een edgy show en dat was deze niet. Enne thx voor je compliment😉

Leave a Reply

