The days go by way too fast

Druk, daardraait het de laatste tijd alleen maar om. Is het niet dat ik het druk heb met leuke evenementen, reisjes, dagjes weg met vriendinnen, studie, cursussen, rijlessen, projectjes, werk you name it. En ik vraag me af en toe echt af waarom er niet meer uren in een dag kunnen zitten. Gelukkig ben ik niet alleen en hebben veel meer mensen hier last van..

Deze inleiding is natuurlijk een excuus want ik “moet” nog wat foto’s posten van mijn aankoopjes in Antwerpen en ik wil ook wat laten zien van mijn tripje aan Londen. Maar ik ben heel eerlijk ik moet de foto’s nog checken of er wel wat leuks bij zat en ik wil er ook nog een klein verhaaltje bij vertellen.  Maar dat komt er echt waar aan. Nu moet ik rennen. Ik heb te lang geslapen en ik ga douchen en naar de stad, pasfoto’s maken, cadeautje(s) voor mijn nichtje kopen die 1 wordt. Maar ik mag niet klagen want ik maak zoveel leuke dingen mee mede door het bloggen. Maar genoeg blabla, gotta go…………..Ow en als troost wat foto’s van Londen vorig jaar..

x Pas

 

One response to “The days go by way too fast

Leave a Reply

