Mijn shopping haul @ Antwerpen part 1

Het heeft even geduurd maar hier zijn dan eindelijk de foto’s van mijn aankoopjes van Antwerpen. 26 januari ging ik gezellig met vriendinnen naar Antwerpen. We zouden met de trein gaan maar op RTD CS aangekomen hoorden we dat er een aanrijding was en dat de treinen waarschijnlijk pas 2 uur later weer zouden rijden. Ik was wel heel blij dat we vroeg afgesproken hadden want we besloten meteen om met de auto te gaan. We moesten alleen nu wel de auto ophalen van een vriendin dus gingen we met de metro naar Rotterdam Hoogvliet. En vanuit Rotterdam Hoogvliet gingen we naar Antwerpen. Onderweg was het nog zwaar mistig en we kwamen ook nog in de file terecht maar dankzij de GPS kwamen we mooi in het centrum van Antwerpen terecht. Enne wat is parkeren goedkoop. 16 euro voor een hele dag…We gingen als eerste naar de Vans Store, hopend dat ze daar nog leuke cheape Vans zouden hebben. Helaas niet meer in mijn maat maar ik heb toch een paar gekocht, alleen waren die niet in de Sale…Ik hou van Antwerpen met de SALE….Ik kan nu al niet wachten tot juli..Erg he??!!! Ok tijd voor mijn aankoopjes……Ik doe het in twee delen wegens een overload aan foto’s…

    

    

                    

    

                                      

    

    

      

Leave a Reply

