WordPress op de iphone app

WordPressapp voor de iphone 4, hmmm zal het werken? Mijn vorige telefoon was een Blackberry en de apps vielen mijn een beetje tegen. Ik wil namelijk ook wel blogposts van mijn telefoon kunnen schrijven. Erg handig als je een weekendje weg gaat en je niet je laptop wilt meenemen. Op de BB werkte de app niet echt. Het plaatsen van een bericht lukte niet. Ik kon het wel verplaatsen naar mijn blog maar dan alleen naar mijn drafts. Misschien deed ik iets verkeerd dat zou ook best wel kunnen. Ik ben een noob haha.

Ik ga nu eens testen of deze app iets voor me is. I will keep you posted!!

Oh en een tweet van mij is in de Cosmo geplaatst. Zo cool!!

Leave a Reply

